S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Reklamace
Reklamační řád

Při nákupu na dálku nemáte jako náš zákazník možnost si zboží před nákupem fyzicky prohlédnout a osobně vyzkoušet. Občanský zákoník i naše firma Vám v tomto případě vychází vstříc a dává Vám právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Svoje peníze samozřejmě dostanete zpět.

Občanský zákoník dává spotřebitelům ve svém § 53 (https://portal.gov.cz/zakon/40/1964/53) právo jednostranně a bez udání důvodů od smlouvy ve stanovené lhůtě odstoupit a požadovat vrácení peněz, včetně DPH, zaplacených za zboží, pokud zboží zakoupili takzvaně na dálku (tzn. například v internetovém obchodě). Nárok na vrácení distribučních nákladů (např. poštovné, balné) spotřebitel podle tohoto zákona nemá, naše firma Vám ovšem poštovné i balné vrátí.

Nárok na odstoupení od smlouvy dle výše uvedeného zákona zaniká v následujících případech:

  • od zakoupení zboží uplynulo více, než 14 dní - viz naše obchodní podmínky
    • nákup nebyl proveden koncovým spotřebitelem, ale fyzickou či právnickou osobou
    • zboží bylo upraveno na přání zákazníka
    • jedná se o zboží, kde je možnost odstoupení zákonem (§ 53, § 54) vyloučena - např. zboží podléhající rychlé zkáze, nosiče sw či audiovizuálních děl, zboží s porušeným hygienickým obalem

Reklamační řád

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

  1. Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  2. Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:

-          poštou na adrese: Na Výsluní 11, 68001 Boskovice

-          emailem na adresu: lovenext@seznam.cz

-          osobně na adrese: Na Výsluní 11, 68001 Boskovice

  1. Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:

-          doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list),

-          reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,

-          podrobný popis závady.

  1. V provozovně firmy je spotřebiteli je vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace.
  2. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

-          opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,

-          neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou,

-          poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),

-          poškození nadměrným zatěžováním,

-          poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).

  1. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
  2. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.1.2019. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZGJmMT